De ce Expert Service 24/7?
Pentru ca ofera avantaje competitive pentru un sistem functional:
- Solutii complete de intretinere si service pentru toate tipurile de sisteme de acces;
- Solutii individualizate de intretinere si service in functie de necesitatile clientului;
- Suport telefonic 24 de ore din 24 pentru preluarea comenzilor si diagnostic rapid;
- Disponibilitatea personalului pentru interventii 24 de ore din 24, 7 zile din 7;
- Acoperire la nivel national;
- Numar mare de tehnicieni specializati si dedicati diferitelor tipuri de interventii;
- Operativitatea remedierii defectelor prin accesul rapid la piese de schimb si informatii tehnice;
- Baza logistica performanta (masini, echipamente de diagnostic si interventie) si prezenta in teritoriu prin centre mobile de service;
- Interventii profesionale, bazate pe o lista extinsa de verificari si pe transparenta serviciilor oferite;
- Aplicatie online de monitorizare a comenzilor – in curs de realizare;
- Garantia lucrarilor;
- Managementul interventiilor;
- Timp de interventie garantat prin contract;
- Inregistrarea articolelor de service (a usilor) cu toate detaliile acestora (model, producator, dimensiuni si alte caracteristici) si alocarea de coduri de inregistrare;
- Rapoarte de evaluare a starii echipamentelor, rapoarte de evaluare a costurilor cu intretinerea si reparatiile echipamentelor, rapoarte centralizatoare ale interventiilor service, istoricul interventiilor service etc.